instalacja

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 26 Sty 2002, 14:13:53 CET

On Sat, Jan 26, 2002 at 01:43:24AM +0100, Blues wrote:
> Zdarzyło mi się wczoraj instalować na szybkiego PLD. Nic specjalnego -
> normalna stacja na K6II 500.
>
> Jest kilka rzeczy do poprawienia:
[snip]
> 3. pisałem już wcześniej, że poldek ma problemy z poprawnym ściąganiem
> pakietów. Tutaj się to powtórzyło - w momencie instalacji wywalało błędy
> cpio, a pakiet zaciągnięty potem tym samym poldkiem instalował sie bez
> zarzutu z tego samego hosta.

Znaczy błąd transmisji?

> 8. Partycje... menu z wyborem partycji jest fragmentem, który średnio mi
> się podoba.... dłuższą chwilę się zastanawiałem o co tam chodzi
> (zaznaczenie "use this partition fon instalation" - zastanowilo mnie czy
> czasem nie stracę zawartości....). Mało czytelne to-to...

Nie bardzo wiem co z tym zrobić. To znaczy mniej więcej: dopisz do fstab
i podmontuj w trakcie instlacji.

> 10. Widząc partycje windziane na dysku powinien proponować mountowanie
> ich. To byłoby miłe.

To się właśnie łączy z tym piętro wyżej...

> Mam nadzieję, że niczego nie pominąłem.

Reszta dopisana do TODO ;) (lub już tam była) Będę robił jak czas
pozwoli... (egzamin w poniedziałek :<<<)

> P.S.: a wydawało mi się, że mam pare słów uwag tylko... :-)

Tak trzymać!

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-