nowy dysk, nowa instalacja

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 20 Wrz 2002, 18:06:04 CEST

On Fri, 20 Sep 2002, Michal Moskal wrote:
> Snarf rozumie tylko proxy http (ale może ono obsługiwać ftp, ale musi to
> robić po http).

Mam squid-a jako proxy i kiedy ustawiłem http:// to nie chodziło.  Po
prostu.

> Remove/Resize/Changed mountpoint etc. Może "Edit" ?

Edit to nie.
Mountpoint properties? Coś w tym stylu chyba najlepiej....

> To wyjście z dml. W którym momencie?

W partycjonerze. po zniknięciu starego, a przed pojawieniem się nowego (to
dawno temu, nie pamiętam już dokładnie).

> Było kiedyś Zakończ, to kloczek zmienił na Next>> co z kolei głupio
> wyglądało jak ui-parted2 był uruchamiany bez wizarda. Jakieś propozycje?
> Po angielski jest afair "Leave partitioner".

Patrycje gotowe ?

> Jest w TODO.

Wiem, ale pisałem wszystko co miałem na kartce - tak dla przypomnienia :)

> Nigdy tego nie zaobserwowałem... Need more input.

Nie wiem jakie "input" jeszcze potrzebujesz ;)
To już nie pierwszy raz mi się stało - i od kogoś słyszałem, że też miał
coś takiego...

> Jest możliwość.
> Jest, sprawdź :)

Dobra - to inaczej.
Nie powinien pozwalać na zostawienie nazwy pldmachine - wtedy nie będzie
się dało tego ominąć. Może byłem ślepy...

> Hmm.. data?

Może zacznij od 1.0 i następne wydania to 1.1, 1.2, .... 1.24

datę nie jest tak łatwo zapamiętać.

> Może to i dobry pomysł ;)

Ja myślę ;)

> basic? (*)

Ja bym to dopisał, ale nie wiem czy to taki super pomysł, dlatego na listę
poszło...

> a gdzie to jest? (*)

Chyba w innych demonach.
Powód dlaczego piszę - j.w.