dyskietka startowa

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 6 Sty 2003, 10:17:09 CET

W liście z pon, 06-01-2003, godz. 09:22, Andrzej Krzysztofowicz pisze:

> Jak ten kolega ma w kompie wlasny dysk z Linuksem poetykietowany wg tego
> samego schematu (a dlaczego mialby byc inny?) to masz nadal kiche.

No tak racja.

> IMO duzo lepiej uzywac losowych UUID.

To byla tylko propozycja do przedyskutownia. Zawsze mozna przemyslec i
zrobic jakis wlasny schemat.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdanski, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);