Głupie pytanie

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Nie, 28 Lip 2002, 21:12:43 CEST

On Sun, 28 Jul 2002, Jakub Bogusz wrote:

> [...]
>
> A jak jest z LFS dla 2.2 na x86?
> Kiedyś pojawił się patch i były jakieś problemy z kompatybilnością bez
> przebudowywania glibca i aplikacji... To już jest poprawione?

Jakub, to jest caly czas w drodze. Zostalo juz tylko LFS praktycznie.
Prędzej wygladalo to tak:
kernel-2.2 i 2.4 wymagalo swoich util-linux i glibc, bo roznily sie m.im.
IDE i wlasnie LFSem.
Teraz ide jst to samo a lfs czeka do rel -2 na wlaczenie.

> Bo kernel 2.4 + glibc i aplikacje bez LFS (z Ra) działają stabilnie (po
> prostu bez LFS), z dokładnością do limitu na rozmiar pliku w odniesieniu
> do urządzeń blokowych (dotyczy tylko nie łatanych 2.4.9(?)-2.4.18).

No, wiem, sam testowalem.

> Poza tym, żeby LFS w jądrze miał sens, to do przebudowania są:
> glibc, fileutils, textutils, util-linux, less, mc, quicktime4linux...
> i pewnie dużo innych.

Tak, wiem, mam w domu liste pakietow na przygotowaniu

> PS. tak się zastanawiam kiedy 2.2 z Ra będzie się od 2.4 różniło tylko
> nazwą ;)
> Podobnie (na razie w mniejszym stopniu) rpm 4.0.2 vs 4.0.4 - coraz
> więcej poprawek i dodatków jest przenoszonych...

:)))
Dodac lfs i prawie ? wiem tez ze cos zglaszales kiedys z tym, ze losetup i
mount mogą byc wspolne, sprawdzales to ?
Jak nie dodaj namiar pobawie sie z tym :)

> PPS. trzeba się pospieszyć z Ra, bo się szykują kolejne zabawy z ac/am
> i masakra pod tytułem gettext 0.11 (każdy pakiet przystosowany tylko do
> <= 0.10 wymaga modyfikacji dla 0.11).

Ra bedzie zylo swoim zyciem. Nowosci pozostaw dla 2.0/nest.

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)