Głupie pytanie

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 29 Lip 2002, 00:30:33 CEST

On Sun, Jul 28, 2002 at 09:12:43PM +0200, Krzysiek Taraszka wrote:

> Jakub, to jest caly czas w drodze. Zostalo juz tylko LFS praktycznie.
> Prędzej wygladalo to tak:
> kernel-2.2 i 2.4 wymagalo swoich util-linux i glibc, bo roznily sie m.im.
> IDE i wlasnie LFSem.

util-linux tylko z powodu różnego crypto.
A później jeszcze pivot_root.

> Teraz ide jst to samo a lfs czeka do rel -2 na wlaczenie.

Co ma ide do util-linux?

> :)))
> Dodac lfs i prawie ?

lfs to kolejna rzecz - przedtem IDE, trochę driverów, ppc...

> wiem tez ze cos zglaszales kiedys z tym, ze losetup i
> mount mogą byc wspolne, sprawdzales to ?

Nie - nie mam już nieprodukcyjnych maszyn na 2.2 :>

> Jak nie dodaj namiar pobawie sie z tym :)

Wystarczy w util-linux.spec wywalić warunki z %prep - żeby na 2.2 też
był nakładany patch 12 zamiast zestawu 5+13.

PS (nie do Ciebie, ale odnośnie zmian) - a propos nowych ac/am:
- wersje fileutils, textutils, sh-utils i gzipa dla nowych ac/am są na
  -rDEVEL. Widziałem, że ankty uaktualnił już textutils - ale lepiej
  użyć modyfikacji, które są na -rDEVEL, przede wszystkim patcha info -
  jako że dodatkowo zmienia coreutils na textutils (i podobnie patche
  info dla fileutils i sh-utils).
- patch ac25x dla pythona jest zbranchowany - trzeba wziąć ten z -rDEVEL
- z patcha tcl-ac25x trzeba wywalić ostatnią sekcję.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/