lvm i przenoszenie partycji.

Wojciech 'Sas' Cięciwa cieciwa w dzp.ntt.com.pl
Pon, 22 Lis 2004, 10:55:44 CET

Dnia 19-11-2004, pią o godzinie 23:23 +0100, The Undefined napisał(a):

> ;)
> nie wiem dlaczego te opcje nie sa wlaczone domyslne.
> nie wiem jaki kernel trafi domyslnie dla ac, gubię się prawdę mówiąc w
> ich wszystkich więc... gdzie to dodać? kiedyś cieciwa chciał mieć
> wyłączność na zmiany w jajku - to ciągle aktualne?
> Fajnie gdyby możliwość pełnego korzystania z lvma znalazła się w ac...

Jesli robisz cos z konfigami albo robisz jakies zmiany kompleksowe, to
to moja prosba o wylaczn0osc nie jest aktualna :)

Jak rozumiem poprawiles juz konfigi ?

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa - Member of PLD Team                     }
{e-mail: cieciwa w dzp.ntt.com.pl, http://www.republika.pl/cieciwa }