lvm i przenoszenie partycji.

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 22 Lis 2004, 12:41:55 CET

On Mon, Nov 22, 2004 at 10:55:44AM +0100, Wojciech 'Sas' Cięciwa wrote:

> Jesli robisz cos z konfigami albo robisz jakies zmiany kompleksowe, to
> to moja prosba o wylaczn0osc nie jest aktualna :)
>
> Jak rozumiem poprawiles juz konfigi ?
tak, dodałem jedynie kompilacje 3 modułów które były wyłączone, na
LINUX_2_6_8 (ten z tego co wiem miał iść do AC). Coś jeszcze muszę wtedy
zrobić? na jakimś innym branchu? Może jest jakaś automatyka do
ustawiania rzeczy na wszystkich branchach? :) Albo chociaż informacja
które branche są oficjalne i przeznaczone do dystrybucji? :)
W każdym razie - działa. na amd64 i i686.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała