Bootowanie 0.95 na i815 bez wbudowanej karty graficznej

havner havner w smtp.kamp.pl
Pon, 1 Sie 2005, 23:30:18 CEST

On Sat, Jul 30, 2005 at 12:17:13PM +0200, Daniel Dawid Majewski wrote:
> Ależ nie mam problemu z grafiką, chcę tylko terminal "noX", a grafika
> jest Matrox millenium II AGP, ale to i tak jest poza konkursem, bo
> problem dotyczy prawidlowego wykrycia kontrolera IDE i/lub prawidłowej
> obsługi CD-ROM - initrd staje deba na /dev/hdc (tu jest podpiety napęd
> CD/CDRW, z którego odpalam na nim nagrany w innym komputerze w/w obraz iso.

A wykrywa w ogole piix? Pisze o tym na starcie? Bo jesli staje deba to
raczej nie jest zaden brak modulow tylko albo blad sterownika albo cos
ze sprzetem (problemy z czytaniem plyty?)

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org