Bootowanie 0.95 na i815 bez wbudowanej karty graficznej

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Pon, 1 Sie 2005, 01:01:58 CEST

havner napisał(a):

> A wykrywa w ogole piix?
Tak, jak pisałem w pierwszym poście, po załądowaniu jądra :
------------
IDE0:	piix
..
hdc: AOPEN CD-RW CRW5232 1.05 20040324, ATAPI CD/DVD-ROM drive
..
hdc: lost interrupt
hdc: lost interrupt
..
hdc: ATAPI 40X CD-ROM CD-R/RW CD-MRW drive, 2048kB Cache, UDMA(33)
..
hdc: lost interrupt
hdc: lost interrupt
Nie mam w tej chwili innego sprawnego napędu, dobrze czytającego płyty
CD-RW (takie tylko mam pod ręką), aby wybadać problem. Na innej płycie
(Chaintech 6OIV - Intel 815E, W83627 LPC I/O, zawierająca dodatkowo
własną karte AGP w chipsecie) odpaliłem bez problemu na tym samym
napędzie (CD-RW), niestety, w tej chwili już nie mam do niej dostępu.
--
Pozdrawiam,
Light'I