Gnome-terminal i Cannot find terminfo entry for 'gnome'.

Badman pld w vp.pl
Nie, 7 Sie 2005, 09:26:06 CEST

Dnia 07-08-2005, nie o godzinie 02:26 +0200, havner napisał(a):

> Mam na mysli oczywiscie maszyne na ktora sie logujesz, nie livecd

Serwer stoi na Debianie, więc odpada :)
Uważam jednak, że wina nie stoi po stronie serwera, lecz klienta,
specjalnie uruchomiłem Gentoo, a w nim Gnome-terminal. Zadziałało
poprawnie. Sprawdziłem przed chwilą w PLD 2, również to samo co PLD
LiveCD. W Gentoo wersja terminala 2.8.2, a w PLD mam 2.10.0. Nie wiem
jaka jest wersja w LiveCD, ponieważ pożyczyłem cd koledze
windowsiarzowi...
Być może coś nie tak z terminfo. Przekopiuje pliki z Gentoo i się
zobaczy.
--
Pozdrawiam
Badman