Gnome-terminal i Cannot find terminfo entry for 'gnome'.

havner havner w smtp.kamp.pl
Pon, 8 Sie 2005, 14:41:27 CEST

On Sun, Aug 07, 2005 at 09:26:06AM +0200, Badman wrote:

> Serwer stoi na Debianie, więc odpada :)
> Uważam jednak, że wina nie stoi po stronie serwera, lecz klienta,

Mylisz sie

> specjalnie uruchomiłem Gentoo, a w nim Gnome-terminal. Zadziałało

Poniewaz gentoo ma TERM=xterm dla gnome-terminal (niepoprawne, powinno
byc =gnome)

> poprawnie. Sprawdziłem przed chwilą w PLD 2, również to samo co PLD

j.w. (byly jakies releasy u nas co mialy to samo)

> LiveCD. W Gentoo wersja terminala 2.8.2, a w PLD mam 2.10.0. Nie wiem

A to dziwne, sprawdz zawartosc zmiennej TERM we wszystkich tych
terminalach.

> jaka jest wersja w LiveCD, ponieważ pożyczyłem cd koledze
> windowsiarzowi...

rpm -q gnome-terminal

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org