Bootowanie 0.95 na i815 bez wbudowanej karty graficznej

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Sob, 30 Lip 2005, 00:29:59 CEST

Witam, mam taka płytę Gigabyte GA6-OX na chipsecie i815 (wersja tylko z
gniazdem AGP). Chcę odpalic na tym
ftp://ftp.livecd.pld-linux.org/pldcd-0.95.iso Parametry jakie podaję dla
ISOLINUX :
boot: nofb shell1
nofb - Mam akurat do dyspozycji bardzo słaby minitor, opcja "pld" odpada
shell1 - chciałem załadować moduł :
# modprobe i915
# exit
Miałem nadzieję, że uda mi się przeskoczyc komunikaty :
Autodetecting ide controller(s):
IDE0:	piix 		<-to chyba nie to powinno byc załadowane ?
hdc: AOPEN CD-RW CRW5232 1.05 20040324, ATAPI CD/DVD-ROM drive
hdc: lost interrupt
hdc: lost interrupt
hdc: ATAPI 40X CD-ROM CD-R/RW CD-MRW drive, 2048kB Cache, UDMA(33)
hdc: lost interrupt
hdc: lost interrupt
Shell mi się nie zgłasza...
Sprzęt sprawny, knoppix idzie bez żadnej zmiany w w/w sprzęcie bez problemu.

--
Pozdrawiam,
Light'I