[Ac] błąd w rc-scripts?

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 3 Mar 2004, 23:59:39 CET

On Wed, 3 Mar 2004, Adam [iso-8859-2] Gołębiowski wrote:
> Póki co nie stwierdzono...
> 	sleep $HOW_MANY_SECONDS
> Jest niezbyt ładne.

Brzydkie i nie działa... :(

> Podobnie mój problem z bridge i nfs, o którym napisałem w innym miejscu.
> Bardzo brzydkim rozwiązaniem jest mountowanie NFS w rc.local. Ale to
> powinno być zrobione na poziomie rc-scripts...

Oto wyniki moich (mało owocnych) poszukiwań:
- brakuje czyszczenia /var/run/*.pid gdzieś na samym początku, tuż po
  przemountowaniu wszystkich partycji RW. Arek, gdzie to wcisnąć?
- Próbowałem to w kilku miejscach umieścić, ale to mi nie działało
- jedyne co mi zadziałało to rm -f /var/run/dhcpc*.pid na początku sekcji
  start w /etc/rc.d/init.d/network. BARDZO brzydkie i to chyba nie może
  być rozwiązaniem...
- głównym problemem jest to, że przy wyłączaniu interfejsów całość zawisa.
  Powodem jest chyba ip flush robiony pod koniec downowania interfejsu.
  Nadal w 2.6 jest to problemem?? Z czym jest to dokładnie problem?

To tyle na dzisiaj...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...