/var/mail

Sergio sergio w starnet.trzepak.pl
Nie, 1 Lip 2001, 17:49:36 CEST

Witam,

Niedawno przesiadlem sie z redhata na pld i jestem pod wrazeniem
tej dystrybucji. Na poczatek jednakze potrzebuje na szybko 2 rozwiazania.

1) poczte uzytkownikow przechowuje w ~/Mail/mbox, natomiast pop3d
upiera sie by pobierac ja z /var/mail....

2) i drugie pytanko, co do postfica a raczej procmaila chyba bo
to on zapisuje poczte... jak zrobic tak by gdy nie ma pliku skrzynki
dla danego uzytkownika, by byla ona automatycznei tworzona gdy
przyjdzie poczta na to konto... aktualnei nadawca dostaje maila ze neidalo
sie dotarczyc ze procmail nei mogl zapisac do pliku....

Sergio
sergio w starnet.trzepak.pl