w i nieistniejacy user

Radek Pilawka fvk w rottweiler.n.pl
Nie, 1 Lip 2001, 23:26:33 CEST

[niedziela, 01 lipiec 2001], Blues napisał(a):

> A myślałem, że to tylko u mnie takie coś występuje... :)
> Co ciekawe - jeżeli ten user połączy się z _tego_samego_ komputera to wpis
> znika. W innym przyradku wisi i "podłączają się" pod niego najróżniejsze
> procesy.

Cyt. z man screen, sekcja "BUGS":
[...]
ˇ  Entries  in "/var/run/utmp" are not removed when screen
   is killed with SIGKILL.  This will cause some  programs
   (like "w" or "rwho") to advertise that a user is
   logged on who really isn't.

U mnie właśnie często przyczyną śmieci w utmpx jest screen.

--

 ====== Radek Pilawka fvk w rottweiler.n.pl ========
		      http://rottweiler.n.pl