prawa do katalogu poczty

Marek Fetliński marfet w ufik.idn.org.pl
Wto, 10 Lip 2001, 18:27:41 CEST

Witam

Czy zechciałby mi ktoś powiedzieć jakie są prawidłowe/domyślne prawa dostępu
do katalogów z mailboxami w PLD? Partycje ze spoolem przenosiłem z RH i się
trochę zamotałem.
W RH miałem tak:

drwxrwxr-x    2 root     mail         1024 lip 10 17:44 mail
-rw-------    1 mf       users     4851174 lip 10 17:44 /var/spool/mail/mf

W PLD poustawiałem to tak, żeby Exim mógł dostarczać pocztę:

-rw-rw----    1 dyzio    mail          504 lip  8 12:10 /var/spool/mail/dyzio

i poczta owszem dochodzi tylko taki np. mutt nie aktualizuje flag przy
wiadomościach (po zalogowaniu komunikatu o tym że mam pocztę też nie dostaję
-- powinienem?)
Prawa mają być jakoś inaczej/lepiej poustawiane? (czy to raczej kwestia
mutta i czegoś innego)

TIA

pozdrawiam
         -- /mf/