problem z instalacja (znowu!?)

Szafek szafek w box43.gnet.pl
Wto, 10 Lip 2001, 21:13:21 CEST

Witam.

Jak w temacie, mam problem z instalacja.  Sciagnalem i wszystko sie
zainstalowalo OK. Tylko zdecydowalem sie (zeby bylo mi trudniej:) ) uzywac
loadlina. Po przegraniu vmlinuz(2.2.19),initrd i wystartowaniu loadlina
Kernel Panic i nie moze zmountowac roota. Skopiowalem vmlinuz i initrd z
autboot i dziala, ale to jest inna wersja(2.2.18).

Jak to zrobic zeby zadzialalo z 2.2.19?

Pozdrawiam
Bartek Szafko

PS Wiem ze to juz pewnie setny post na ten temat ale czytalem wszystkie
poprzednie i nie pomoglo.

--
Chcialbys zarobic lub "dorobic" naprawde dobre pieniadze?
Otrzymasz do 300zl za kazda firme ktora wprowadzisz do Centrum e-biznesu