problem z cvs-em

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pią, 13 Lip 2001, 18:18:00 CEST

--->[Quoting wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>:]

> On Fri, Jul 13, 2001 at 04:43:30PM +0200, --s+ wrote:
> [...]
> Podejrzewam, że leżał on w test. Dlaczego go nie przetestowałeś?

po pierwsze nie sądzę, by leżał w 'test', większość
pakietów o uznanej nazwie uważana jest przez tajnych
chłopców - builderowców za stabilne, bez żadnych podstaw.

po drugie dlaczego niby ja miałem go testować?
mógłbyś wyjaśnić?

> I możemy się tak przerzucać do usranej śmierci, a później
> się w/w papierem podetrzeć. Nic nigdy nie będzie idealne, więc
> do roboty panowie (można zawsze potestować).

przepraszam, ale może być idealne. gdyby tylko
chwile się zastanowić przed naciśnieciem <enter>.
bo jak rozumiem, jak się naciska <enter>, robi
się to w jakimś konkretntm celu, potwierdza
dokonanego wcześniej, świadomego wyboru.

jeśli chcesz powiedzieć, że możemy spokojnie
pie...lić robotę tylko dlatego, że nic na świecie
nie jest idealne (a w chinach zabija się 1400 ludzi
w ciagu trzech miesięcy przez kapturowe wyroki sądów),
to chyba nie warto nawet zaczynać produkować nowej
dystrybucji? od razu walmy do chin na wakacje.

--
			http://ibiblio.org/ser/
current projects: {linuxdoc|gnu}.org|{hyperreal|pld.org}.pl|maxweber.net