problem z cvs-em

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pią, 13 Lip 2001, 18:29:33 CEST

On Fri, Jul 13, 2001 at 06:18:00PM +0200, --s+ wrote:
> --->[Quoting wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>:]

> po pierwsze nie sądzę, by leżał w 'test', większość
> pakietów o uznanej nazwie uważana jest przez tajnych
> chłopców - builderowców za stabilne, bez żadnych podstaw.

Tajności nie ma. Za przenoszenie pakietów z 'test' odpowiedzialny jest
kloczek. Na buildery pakiety może wysyłać już dość duża grupa osób.
_Wszystkie_ zbudowane pakiety leżały w 'test', bo tam trafiają z maszyn
budujących.

Jeśli chcesz opracować 'quality audit' oraz wprowadzić ISO 9000 w PLD to
droga wolna. Bardzo chętenie Ci w tym pomogę.

Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/