problem z cvs-em

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Pią, 13 Lip 2001, 18:53:43 CEST

On Fri, Jul 13, 2001 at 06:18:00PM +0200, --s+ wrote:
> --->[Quoting wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>:]

> po pierwsze nie sądzę, by leżał w 'test', większość
> pakietów o uznanej nazwie uważana jest przez tajnych
> chłopców - builderowców za stabilne, bez żadnych podstaw.
>
> po drugie dlaczego niby ja miałem go testować?
> mógłbyś wyjaśnić?
Dlatego bo narzekasz... :-)

> przepraszam, ale może być idealne. gdyby tylko
Zgadza się.

> chwile się zastanowić przed naciśnieciem <enter>.
> bo jak rozumiem, jak się naciska <enter>, robi
> się to w jakimś konkretntm celu, potwierdza
> dokonanego wcześniej, świadomego wyboru.
Też się zgadza, ale jesteśmy ludźmi, którzy robią
coś w wolnym czasie i rzadko śpią...

> jeśli chcesz powiedzieć, że możemy spokojnie
> pie...lić robotę tylko dlatego, że nic na świecie
Nic takiego nie napisałem, a wręcz odwrotnie, więc
zamiast pieprzyć, cytuję:

    błąd nie leży po stronie serwera, zatem znów ktoś
    wlożył niesprawdzony pakiet na eftepa. powoli mam już
    tego dość, w ten sposób to można robić papier toaletowy,
    a nie dystrybucję linuxa.

może zgłosiłbyś się na szefa audytu oprogramowania wypuszczanego
z test? Krytyka - ok, ale może bardziej konstruktywna, więc
pytam co kolega ma do zaproponowania w tej kwestii (tylko żadnego
zamrażania - nie żyjemy na antarktydzie)?

[...]

    wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>