problem z cvs-em

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 13 Lip 2001, 19:29:51 CEST

> może zgłosiłbyś się na szefa audytu oprogramowania wypuszczanego
> z test? Krytyka - ok, ale może bardziej konstruktywna, więc
> pytam co kolega ma do zaproponowania w tej kwestii (tylko żadnego
> zamrażania - nie żyjemy na antarktydzie)?

Akurat w kazdym z tych przypadkow i openssl i cvs nie jest to
trudne wystarczylo te pakiety gdzies zainstalowac i sprawdzic czy
dzialaja. Ja tez jestem wsciekly bo teraz buduje nowe ssh zamiast pic
piwo na swierzym powietrzu.

Czy stac nas na zrobienie jakiegos spojnego sposobu przenoszenia tych pakietow.
Pewno tak. Wystrczylo by zeby ludzie uprawnieni do budowania trzymali sie
pewnych regul dotyczacych czystosci dystrybucji na swoim sprzecie,
i po zbudowaniu pakietu sami go testowali.  W zaleznosci od wyniku tego
testowania w jakis sposob dawali by znac ze pakiet nadaje sie do przeniesienia.
Moze byc to robione automatem czy jak kto woli.
Nie uchroni nas to od wszystkich bledow ale od wielu napewno.

Problem w tym ze niktorzy buduja bardzo duzo i nie testuja tego. No coz w tedy
obowiazek testowania przenosil by sie na osoby zainteresowane urzywaniem
pakietu. Nastepnie pozostalo by im naciskac tych co prawo do przeniesienia
maja.

Ale nie wiem czy to dobry pomysl. Faktem jest ze wpadek jest sporo. Ale tez
duzo jest pakietow.

Pozdrawiam
Lukasz
--