serwer faksow

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Pon, 16 Lip 2001, 18:51:02 CEST

On Mon, 16 Jul 2001, Dariusz Wlodarczyk wrote:

> Witam,
>
> Robil moze ktos z was cos takiego uzywajac efax-u, z mozliwoscia drukowania
> z programow microshitowych (MS Word i takie tam)?
moze wczescniej catdoc-0.91.4-1.i686.rpm ?
/usr/bin/catdoc
/usr/bin/wordview
/usr/bin/xls2csv
/usr/bin/xlsview
> Jesli tak to bede wdzieczny za wszelkie rady ktore pomoga mi to zrobic
> szybko latwo i przyjemnie hehe
sproboj poszukac czegos co umie fax==mail bramke postawic w malej firmie
1. wysylanie=> to raczej no problem
2. jakis ocr probujacy znalesc pracownika lub po caller id z ktorego
poszlo jak pracownik tam slal i na sekretariat jak nie wiadomo + cc do
szefa ;-)
na punkcie 2 sie poddalem