Bugzzzz?

bob bob w pozyton.net.pl
Wto, 17 Lip 2001, 06:44:17 CEST

Dariusz PAWLAK wrote:

>Wydaje mi sie, ze Twoj Postfix nie moze odnalezc pliku "services" tego,
>ktory jest w katalogu /etc.
>Sprawdz czy przypadkiem w pliku /etc/mail/master.cf lub
>/etc/postfix/master.cf w wierszy zaczynajacym sie od
>smtp w kolumnie chroot (yes) masz wpisane "yes" jezeli tak to wpisz "no".
>Jezeli to nie pomoze to w /var/spool/mail/postfix zaloz katalog etc i
>skopiuj do niego "services"

arr...ggrrrrrr..... no nie tak jak opisujesz, ale dzieki twojemu postowi
znalazlem w koncu TEN problem : 2 (slownie DWA) wpisy smtp w
/etc/mail/master.cf jeden dla daemona (unix) drugi dla inet -
zahaszowalem inet i...poszlo.

wiec - nawiazujac do spraw jakosci/stabilnosci i ostatniego postu
kloczka w tej sprawie:

na poczatek proponuje zajac sie servisami z init.d
1. instalacja z rpm'a
2.podmiana plikow EDYTOWANYCH PRZEZ UZYTKOWNIKA na przygotowane wczesniej
3. /etc/rc.d/init.dservis start
4.sprawdzenie przez ps czy sa odp uslugi i moze jeszcze czy odp porty sa
otwarte
5. /etc/rc.d/init.dservis stop
6.sprawdzenie przez ps czy nic nie zostalo

to wytnie automatycznie wstepne problemy

[ciach]

[ciach]

pozdrawiam
qwark