gettext i autoconf

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 24 Lip 2001, 18:39:41 CEST

On 24 Jul 2001, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:
> Zachciało mi się nowego autoconfa i teraz mam. Nie dość, że są
> niemal pętle w zależnościach (gettext wymaga nowego autoconfa,
> autoconf konfliktuje ze starym gettextem, gettext wymaga libtoola,
> libtool wymaga nowego autoconfa), to jeszcze gettext się nie buduje.

Chyba wystarczyłoby wyrzucić na czas kompilacji gettext'a starego, nie? ;)

> Z wrzuconymi na siłę nowym autoconfem i nowym libtoolem po pierwsze
[CIACH]

U mnie się buduje z nowymi am/ac/libtool & Co.
Wynika z tego, że:
1. Coś namieszałeś ;)
2. Są jeszcze jakieś dziwne wymagania, których dotychczas nie
zauważyliśmy...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"