PLD i szybkość

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Śro, 25 Lip 2001, 11:11:07 CEST

On Tue, 24 Jul 2001, Szafek wrote:

> Przesiadłem się z FreeBSD na PLD. Wiem torchę bez sensu ale na linuxie się
> bardziej znam, a na BSD niewiele umiem. Używam PLD jako prostego rutera i
> maskarady. Problem polega na tym, że wydaje mi się że chodzi wolniej niż
uzywales kernel/user ppp w tej FriBzdzie ?
> BSD, jeśli chodzi o przekazywanie pakietów.
>
> Czy to możliwe, czy mam omamy?
> Jeśli rzeczywiście chodzi wolniej, to czy jak przekompiluje jądro np z
> obsługą ppp( bo takiego łącza używam) to będzie lepiej(tzn szybciej).
he ? to czy to ma znaczenie czy ppp jest jako modul chyba nie.... btw
kompresory do ppp buduja sie __*tylko*__ jako moduly

hm...
echo crtsrts  >> /etc/ppp/options  czy jakos tak (chodzi o korzystanie z
RTS/CTS)
i echo modem >> /etc/ppp/options
> Pozdrawiam
> Bartek
hunter
ps.
przy laczeniu sie przez tpsa_ppp nie ma kompresji, ani w sdi ani w 0-20
(przynajmniej w analogu) zobacz sobie killall -USR{1,2} pppd; i patrz na
logi.... usr1 wlaczal debug, usr2 renegocjowal komprecjie
lub abarot.