!!!!POMOCY!!!!! AD1816

Mikołaj Habdank-Wojewódzki mecat w interia.pl
Śro, 10 Paź 2001, 20:44:11 CEST

> kurde no to ja nie wiem. jeszcze nie mialem takiego diwajsu do dzwieku
> coby nie poszedl pod linuxem.
>
> ps: przestudiuj manaula w docach do kernela
> a jak nie to nie wiem
> ps1: jak z wawy jestes to mam dzis chwile wolna w pracy to moze wpadnij.
Witaj!

Ja chciałem się przyznać bez bicia, że czytam many i Doc-e tak zwykłe jak
i w jajcu. Postępowałem zgodnie z wytycznymi i nic. Spróbowałem więc do jajca
i okazało się że w jajcu znalazł coś i to poprawnie ustawił. chwyciłem się
tego jak brzytwy, bo na module wszysko leży - nic nie działa.

pozdrowienia

MecaT

PS. nie myślcie że zawracam wam głowę i jestem na tyle leniwy by nie
czytać man-ów, jtz-tów i doc-ów. Ja po prostu ciągle jestem lama i jak mi się
pojawia błąd w czasie kompilacji to rozkładam ręce, a nie piszę patch-a

Miliony zdjec z całego swiata. Wyszukiwarka multimediow.
Nowe Centrum Wyszukiwania >> http://szukaj.interia.pl/