Mailbox VS Maildir

Bart! bartsun w interia.pl
Nie, 25 Sie 2002, 12:25:00 CEST

----- Original Message -----
From: "Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>
To: "Lista dla korzystających z Polerowanej Dystrybucji Linuksa"
<pld-users-pl w pld.org.pl>
Sent: Sunday, August 25, 2002 12:16 PM
Subject: Re: Mailbox VS Maildir

> On Sun, 25 Aug 2002, Bart! wrote:
> [..]
>
> Jeżlei to jest tylko kilka kont (niech nawet bedzi kilkaset) to óżnicy
> praktycznie żadnej nie będzie czyli pzrestawianie się tylko z tego powodu
> na maildir nie ma sensu.

Przerzucilem sie na maildir'a i juz jestem zadowolony...
obciazenie spadlo drastycznie, poprzenio dysk byl po prostu zarzynany,
traz jest cool, pozatym maildrop ma calkiem fajna i przyjemna skaldnie.. ;-)
Jedna tylko sprawa, czy jest jakis soft, oprocz mbox2maildir, ktory
konwertuje
z zachowaniem dany maila, bo troche mi sie inbox rozp*.... :-(

--
  Bart!