lirc

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Pon, 30 Gru 2002, 01:37:40 CET

On Sun, 29 Dec 2002, Artur Flinta wrote:

> Witam!
>
> Znowu lirc wraca na tapetę, bo jakiś czas temu przestał działać,
> ale nie potrzebowałem więce olałem problem, teraz jest potrzebny i
> niestety nie moge go odpalić ;/ Całość dotyczy sterowania pilotem
> poprzez karte TV na jajku 2.4.20-1 i devfs.
>
> w /etc/modules.conf mam:
> alias char-major-61 lirc_gpio
To wszystko co mash w modules.conf ?
moja karta TV to pixel view play tv pro i mam dokladnie tak [lacznie z
obsluga karty TV]:

# i2c
alias char-major-89     i2c-dev
options i2c-core        i2c_debug=1
options i2c-algo-bit    bit_test=1

# bttv
alias char-major-81     videodev
alias char-major-81-0   bttv
options bttv            card=37 radio=1
options tuner           type=5 debug=1
alias lirc lirc_gpio
alias char-major-61  lirc_gpio
options lirc_gpio gpio_mask=0x1f00 gpio_lock_mask=0x8000 gpio_xor_mask=0
soft_gap=400 sample_rate=12

--

Czcijmy wielkiego Tux'a...

...luzik