Fw: Instalacja PLD

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 16 Sty 2002, 15:26:53 CET

On Tue, 15 Jan 2002, Jarosław Kamper wrote:

> Również podoba mi się instalator, ale mocno wkurza mnie kila rzeczy:

Mnie co najwyżej dziwi, ale to pewnie kwestia szybkości łącza. ;)

> - Ściąganie wszystkiego od nowa gdy coś pójdzie nie tak (Na SDI jest to
>   czasochłonne),

Jakoś sobie nie wybrażam inaczej instalacji przez ftp.
Tylko czy mówimy/piszemy o pakietach, czy plikach niezbędnych do instalacji??
Bo jeśli chodzi o to drugie, to zaskoczyło mnie jak instalator (2.2-ex)
na moją prośbę uruchomienia fdiska, przedtem ściągnął parted.

> - Wywalenie się instalacji (na samym końcu), gdy jakiś pakiet jest
>   niekompletny (stąd zdzwił mnie komentarz poldka "hgw why" - to, że

Hmm, ja tam zawsze instaluję 'base', a potem jak nowy system działa,
doinstalowywuję resztę, dlatego niegdy nie miałem powyższego komunikatu. ;)

> - chwilowo nie mogę sobie przypomnieć więcej drażniących rzeczy.

Całkiem nieźle, tylko dwie. ;)

pzdr
Stacho Pal