gpm :))

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Pią, 5 Lip 2002, 07:52:02 CEST

On Thu, Jul 04, 2002 at 14:22:35 +0200, Michal Koziorowski wrote:
> Ale czy wykorzystujesz te wrotki w konsoli? bo X'y nie maja tutaj nic do znaczenia.
Wiem, ale to bylo atakprzyokazji :)
Postanowilem sobie zakupic myszke z rolka, zeby uwolnic sie wreszcie
od jezdzenia po podkladce przy przewijaniu ("uwielbiam" to,
szczegolnie jak sie mousepad konczy...). Dodatkowo postanowilem wziac
myszke bezprzewodowa pamietajac o zszarpanych nerwach przy walce z
kablem. Aby nie narazac sie na zmiane glosnosci w sprzecie audio przy
ruchu poziomym i przelaczanie programow w telewizorze przy ruchu
pionowym ;) postanowilem zrezygnowac z myszek na podczerwien.
Znalazlem taka ladna, wygodna (wrotki tylko troche male), radiowa, ach
i och, tylko... pomylily mi sie firmy i zamiast Logitecha wzialem
A4Techa, ktory cos nie bardzo chce kooperowac z Xami (probowalem juz
wszystkich sterownikow). Ruch dziala tylko z jednym zgrzytem (czasami
po przelaczeniu konsola<->X myszka sobie mlasnie ktoryms z klawiszy),
wrotki sie kreca ale nie dzialaja. Na stronie producenta dowiedzialem
sie, ze maja systemy non-Windows w glebokim powazaniu.
Dlatego tez pytam, czy ktos ten cud techniki odpalil z rolkami na
Xach?

P.S. A mozna wogole korzystac z rolek podkonsola???

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?