Notebook i problemy z PLD

Adam Piatyszek ediap w et.put.poznan.pl
Czw, 4 Lip 2002, 17:19:18 CEST

Od kilku dni jestem szczesliwym posiadaczem notebooka (w miare nowa
konfiguracja). Zainstalowalem na nim PLD obok WinXP i mam problem w
linuksie. Po uruchomieniu systemu co jakis czas (srednio kilkadziesiat
sekund) system mi sie suspenduje na moment nie zaleznie czy klepie cos w
klawiature czy nie. Nie udalo mi sie ustalic jeszcze przyczyny, wiec
pytam Szanowne grono uzytkownikow czy spotkal sie ktos juz z takim
problemem.
Dwukrotnie udalo mi sie uruchomic system, ze dzialal ok, ale nie wiem
czy to bylo na bateriach czy po restarcie Windy czy jeszcze inaczej...

Jakiekolwiek sugestie od czego zaczac mile widziane...

Pozdrawiam,

--
Adam Piatyszek
Poznan University of Technology