2 GB limit cd...

Marcin Jurczuk spock w tkb.pl
Wto, 9 Lip 2002, 22:33:40 CEST

On Tue, 9 Jul 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:

> A restartowales maszyne ?
Pierwsze co zrobilem to logiczne.
Zastanawia mnie to ze aplikacje typu ncftp po zalogowaniu sie na zdalna
maszyne z duzymi plikami pokazuja nie rzeczywisty rozmiar lecz obciety
do 2 GB... jak na razie nie chce dzialac ..dd tez nie tworzy > 2GB.

Pozdr.

--
Marcin Jurczuk -> spock w tkb.pl
Network Administrator, Bialystok Cable Television