2 GB limit cd...

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 9 Lip 2002, 22:38:27 CEST

On Tue, 9 Jul 2002 22:33:40 +0200 (CEST)
Marcin Jurczuk <spock w tkb.pl> wrote:

> Zastanawia mnie to ze aplikacje typu ncftp po zalogowaniu sie na
> zdalna maszyne z duzymi plikami pokazuja nie rzeczywisty rozmiar lecz
> obciety do 2 GB... jak na razie nie chce dzialac ..dd tez nie tworzy >
> 2GB.

[aflinta w warp aflinta]$ ls -lh la*
-rw-r--r--    1 aflinta  users        2.7G Jul  9 22:35 large_flie

[aflinta w warp aflinta]$ cat /etc/fstab |grep dane
/dev/hda5               /mnt/dane                       reiserfs
defaults,notail         1 1

[aflinta w warp aflinta]$ rpm -q kernel glibc
kernel-2.4.18-5.01
glibc-2.2.5-15

Ale większość mam z nest brane

            Pozdrawiam