2 GB limit cd...

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Wto, 9 Lip 2002, 23:54:15 CEST

On 02.07.09 Marcin Bohosiewicz pressed the following keys:

> Z rad tego rodzaju... postaw serwer na AXP lub PPC.
> Tam tego limitu nie ma w PLD "od zawsze".

Tak, tak. A najlepiej na Windows 98/NT/2k/XP. Tam też można więcej niz 2G.

/me chciał przypomniec, że w pytaniu nie było o tym, gdzie można
obsługiwać te >2G, tylko dlaczego PLD na ix86 nie obsługuje plików >2G i
kiedy będzie obsługiwać.

Robert

--
Bastard Operator From 149.156.96.35