2 GB limit cd...

Marcin Jurczuk spock w tkb.pl
Wto, 9 Lip 2002, 23:24:06 CEST

On Tue, 9 Jul 2002, Witold Filipczyk wrote:
> Może splitem podziel go na kawałki, przerzuć i może cat da radę.
> Po kiego wam takie duże pliki?

Tak wlasnie zrobilem :-)
Rzeczywiscie system obsluguje pliki > 2 GB mozna je tworzyc ..zastanawia
mnie tylko bbrak supportu z poziomu aplikacji typu ncftp..pomiedzy
maszynami *BSD zarowno ftp'y jak i inne softy widze poprawnie rozmair
pliku...

Thx.

--
Marcin Jurczuk -> spock w tkb.pl
Network Administrator, Bialystok Cable Television