blad w php-pear-DB-1.3-2

uho uho w apmnet.one.pl
Nie, 14 Lip 2002, 08:48:05 CEST

sory ze zglaszam to na tej grupie a nie na bug, tam nie jestem zapisany

mam bramke pocztowa IMP 3.1 z horde.org do tej pory mi dzialala i bylo
wszystko lux po aktualizacji php-pear-DB-1.3-2(z wer. 1.2-2), nie moge
sie zalogowac bo mam bleda:

Fatal error: Call to undefined function: iswarning() in
/dbase/www/htdocs/horde/lib/Prefs/sql.php on line 101

blad odnosi sie do fragmentu:
          /* Connect to the SQL server using the supplied parameters. */
            include_once 'DB.php';
            $this->db = &DB::connect($this->params, true);
linia 101 > if (DB::isError($this->db) || DB::isWarning($this->db)) {
                Horde::fatal($this->db, __FILE__, __LINE__);
            }

            /* Enable the "portability" option. */
            $this->db->setOption('optimize', 'portability');

            $this->_connected = true;
        }

        return true;
    }

ogolnie mowiac, blad spowodowal to ze bramka nie moze nic zapisac do
mysql, moze tylko odczytywac, odrazu po zalogowaniu chce zapisac czas
logowania i cos tam jeszcze, wtedy wywala Fatal error, jak pomecze
przegladarke odswiezaniem strony to mi sie wyswietli zawartosc strony,
ale dalej nic nie moge zapisac w ustawieniach itp.

tak jak mowilem wersja weczesniejsza pear'a byla ok !!!
 przynajmniej w tym wypadku ...

oprucz pear-DB, upgradowal mi sie tez php-pear-HTML-TreeMenu z 1.0.2-2
na 1.0.3-1, ale chyba ten pakiet nie ma z tym nic wspolnego.

pozdrawiam