blad w php-pear-DB-1.3-2

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 14 Lip 2002, 13:59:06 CEST

On 14 Jul 2002, uho wrote:
> sory ze zglaszam to na tej grupie a nie na bug, tam nie jestem zapisany
>
> mam bramke pocztowa IMP 3.1 z horde.org do tej pory mi dzialala i bylo
> wszystko lux po aktualizacji php-pear-DB-1.3-2(z wer. 1.2-2), nie moge
> sie zalogowac bo mam bleda:

hmmm... nie widzę w zestawie pakietów PLD imp ;)

> Fatal error: Call to undefined function: iswarning() in
> /dbase/www/htdocs/horde/lib/Prefs/sql.php on line 101

To jest jedna z rzeczy jakie "removed some unused warnings", jak głosi
changelog... Ten bugreport powinien trafić do ludzi od imp'a, bo oni muszą
się dostosować.

> blad odnosi sie do fragmentu: ...
>           /* Connect to the SQL server using the supplied parameters. */
>             include_once 'DB.php';
>             $this->db = &DB::connect($this->params, true);
> linia 101 > if (DB::isError($this->db) || DB::isWarning($this->db)) {

Ja bym to zmienił:
if (DB::isError($this->db)) {

> [...]
>             $this->db->setOption('optimize', 'portability');
>
>             $this->_connected = true;
>         }
>
>         return true;
>     }
>
> ogolnie mowiac, blad spowodowal to ze bramka nie moze nic zapisac do
> mysql, moze tylko odczytywac, odrazu po zalogowaniu chce zapisac czas
> logowania i cos tam jeszcze, wtedy wywala Fatal error, jak pomecze
> przegladarke odswiezaniem strony to mi sie wyswietli zawartosc strony,
> ale dalej nic nie moge zapisac w ustawieniach itp.
> tak jak mowilem wersja weczesniejsza pear'a byla ok !!!

Ta też jest ok. trzeba tylko odrobinę dostosować imp'a.

> oprucz pear-DB, upgradowal mi sie tez php-pear-HTML-TreeMenu z 1.0.2-2
> na 1.0.3-1, ale chyba ten pakiet nie ma z tym nic wspolnego.

Nie ma.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...