kompilacja jadra

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Czw, 18 Lip 2002, 17:45:11 CEST

On 02.07.18 Marcin Bohosiewicz pressed the following keys:

> Czyli glibc-devel brak, ncurses-devel tez trzeba.
>
> A wogole po co kompilowac kernela w PLD?

- bo nie ma 2.4 w _stable_[1];
- bo kernel 2.4-linus ma znacznie większą bazę testerów, a więc mam
  większą pewność, że sie nie wywala niż na paczowanym setki razy
  kernelu PLD;

> Wiem ze sa zle nawyki z innych distro, ale w PLD naprawde kernel jest
> taki, zeby go NIE trzeba bylo wlasnorecznie kompilowac.

Nie zgadzam się. PLD przez późną integrację stabilnego kernela 2.4 i
wszystkie wynalazki pakowane do kernela dystrybucyjnego dołącza do tych
dystrybucji ,,wpajających złe nawyki''... :(

Kernele z tymi wszystkimi paczami są dobre... dla tych, co chcą tego
używać. ,,Bleeding edge'' ma po prostu tę wadę, że czasami nie działa
tak jak powinien.

A może dołożyć w PLD pakiet kernel-vanilla?

Robert

[1] nie, nikt mnie nie namówi do używania nest czy test, od czasu jak
 apgrejd rc-scripts z test spowodował we wszystkich moich maszynach
 wyłączenie ARP na eternetach; jazda po wszystkich sajtach i poprawianie
 tego raz wystarczyło mi na dłużej ;)

--
Bastard Operator From 149.156.96.35