kompilacja jadra

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 18 Lip 2002, 22:00:53 CEST

On Thu, 18 Jul 2002, MCinek wrote:

> No wlasnie. Mnie chodzi o USB. Na razie sprobuje sciagnac jadro 2.4,
> moze tam bedzie ten modul. Narazie nie chce sam kompilowac, gdyz uwazam
> ze napewno 'jacys madrzy ludzie' zrobili to lepiej ode mnie :) i bardziej to
> pasuje
> do dystrybucji.

Znajdz zrodla. Podaj urla. A nóz bedzie mozna dodac jako kernel-*.spec
czyli niezleznie od kernela (tak jak terz mamy sterowniki kilku juz
sieciowek, skanerow, dzwieku (alsa) itp.).

M.

PS. Btw, czemu nie podepniesz tego modemu po eth? Najtansza sieciowke
10Mbps (a taka tu potrzebna) to kupisz juz chyba za 10-20 zl...

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-