2 GB limit cd...

Czw, 18 Lip 2002, 18:57:44 CEST

On Wed, 10 Jul 2002, Krzysiek Taraszka wrote:
[..]
> Marcin kontaktował się ze mną w tej sprawie i na dniach będzie jajko w
> LINUX_2_2_DEVEL z załączonym Lfsem na x86.

To wejdzie pod jednym warunkiem że bedzie wiadomo wstepnie co jest do
pzrebudowanai. Bez tego wymagać będzie to nieco dłuższych testów a tego
chciałbym juz uniknać.
Jedno co mogę zasugerować to pzrelecenie się po nagłówkach elf binarek i
wychwycenie tych które używają newralgicznych funkcji i potem skojarznie
tego z konkretnymi pakeitami.

Pytanie wstępne: jakie w tym wypadku funkcje trzeba grenąć lub jaką inną
możliwą metodolgię przyjąć w celu wychchwycenai tego mozliwei kompletnie i
jednoznacznie ?

kloczek