kompilacja jadra

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 18 Lip 2002, 19:05:52 CEST

On Thu, 18 Jul 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Zacznij pomagać Wojtkowi i innym żeby coś takiego zmiontować.
Wojtek (znaczy cieciwa) w branchu LINUX_2_4_STABLE robi 2.4. ktore ma byc
naprawde stabilne. Mam nadzieje ze i dzimi swoje wiedza pomoze w
doprowadzeniu tego kernela do stabilnosci takiej jak dzimiego 2.2 :)
I trzeba rozronic ten kernel od kernela z LINUX_2_4 gdzie jak wiadomo
milosnicy ;) nesta szaleja ;)

> Gadznka .. raczej nie. Lub jak mawia mój zjajomy "tak aczkolwiek
> niechetnie" (co znaczy dokładnie to samo :-)
Poza tym i tak by nie ruszyl nawet :>

> To że jest możliwe zrobienie karnela z dużą iloscią dodatków który będzie
> stabilny to widac na przykładzie 2.2 i tego co dzimi robi. Kwestia że to
> trzeba robić dosć regularnie ..

Dokladnie tak.

> /test nie jest do używania na produkcji. To jest katalog do którego pchają
> buildery pakiety tuż po zbudowaniu i dzieki temu to co się zbuduje jest od
> razu gotowe do dalszych testów dla wszystkich. Dopiero z tego i tak
> jeszcze recznei wybieram to co uwązam że się nadaje. Jak ktoś m chęć to
> testować to bardzo proszę ale trzeba zdać sobei sprawę z tego ze to są li
> tylko zasoby testowe i że niczego nie wolno od nich wymać w tym i
> poprawnego działania :)

To samo tyczy sie pakietow z drzewa nest.
Dlatego im szybciej nest zniknie ftp://ftp.pld.org.pl/
na rzecz ftp://nest.pld.org.pl/ tym lepiej...
Chodzi o to by po zasoby NEST siegali tylko ci co wiedza o co tam chodzi,
bo to nie jest dystrybucja dla kazdego, to jest poligon doswiadczalny...

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-