kompilacja jadra

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Czw, 18 Lip 2002, 21:06:07 CEST

On Thu, 18 Jul 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Osobiście mam jeden prosty pomysł na to jak maksymalnie uproąścić pracę
> nad poprawkami do kernela. Otóż wszystkie spece tzreba wynieść z kernele.

ee, mogl bys to zpolszczyć ?
Masz na mysli oddzielne spece dla roznych rozwojowych lini jądra w PLD ?

> Tzreba zacżąć pracwać nad osobym patcjema ala ac czy aa czy dj jakie widzi
> się na kernel-list. O ile to co bezie tam wkąłdane bedzie znoscne dla
> ludzi z kernel-list to i dla nas także będzie. Tylko niekao efektem
> ubocznym powinno być to że taki patch w bez juz możliwie żadnych innych
> diodatków trafia do naszego kernela.

Tak, to moze byc pozyteczne, ale ilu u nas jest ludzi od kernela ? w
zasadzie JA, wojtek, arek i ew ludzie ktorzy mają coś do powiedzenia w tej
sprawie.

> Żeby to zrobić i wcielić wcale nie tzreba dużego wysiłku. Tzreba raczje
> tylko możliwie dużej regularnosci (np. jeden bity dzień tygodniowo) po to
> zeby innych ludzi którzy bendą to testować nie koniecznie w PLD nie
> stracili zapału do sięgania co kawąłek po to.
> O ile będzie to stabilne to zyskaja na tym i ludzi z zewnatrz i my takze
> zyskamy jako producencui dobrych zasobów. Zeska na tym takzę PLD jako coś
> co nad czymś takim niejako roztacza parasol.

Przezucanie z DEVEL do STABLE miedzy plikami kernel.spec jest pozyteczne.
Zobacz branch LINUX_2_2_DEVEL i HEAD. A zastanawiam sie co by nie zrobic
jescze LINUX_2_2_STABLE, tak co by z DEVEL przechodzilo na HEAD a potem z
HEAD na STABLE, poprostu czasem ktos (example klakierQ i rc-boot niedawno)
dodaje cos na HEAD a nie w LINUX_2_2_DEVEL, tak bede mial gwarancje, ze
nikt STABLE nie ruszy :>
Jestem ZA.

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)