kompilacja jadra

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 18 Lip 2002, 21:31:03 CEST

On Thu, 18 Jul 2002, MCinek wrote:

> Akurat nie chcialem go kompilowac, chcialem tylko zobaczyc jakie moduly sie
> w nim znajduja (wiem, wiem ze w katalogu /lib/modules, ale nazwy plikow
> nie zawsze dadza sie rozpoznac od razu). Generalnie chodzi mi o modul do
> obslugi modemu z sieci AsterCity (do tej pory na 2.4.18 uzywalem CDCether)
> Niestety w obecnym w PLD jadrze takiego modulu nie zaobserwowalem.

Motorola 4100/4101/3100 ?
Mnie to dziala na rtl8139 :)

Modem oczywiscie podpiety przez ethernet, wiec moduł jest taki,
bo akurat od strony astercity siedzi karta na Realteku.
A jak dziala? Ano OK, bo inaczej builder PPC PLD by nie dzialal :)

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-