poczatki w pld

Pią, 19 Lip 2002, 13:50:47 CEST

On Fri, 19 Jul 2002, MCinek wrote:

> jest
>
> Narazie laduje tak jak mowiles z /etc/modules. Ale jak nie ladowac modulow
> recznie? Czy on to ma robic jakoś automatycznie? Cos w stylu devfs?

Z root-a uruchamiasz:

# oldek --up --install howto

Jak się zainstaluje to wykonujesz:

$ less /usr/share/doc/HOWTO/text/Module-HOWTO.gg

I czytasz rozdział poświecony zarządzniu modułami :)
Masz tam:

5. How To Insert And Remove LKMs
    5.1. Could Not Find Kernel Version...
    5.2. Intelligent Loading Of LKMs - Modprobe
    5.3. Automatic LKM Loading and Unloading
        5.3.1. Automatic Loading
            5.3.1.1. Kerneld
            5.3.1.2. Kernel Module Loader

        5.3.2. Automatic Unloading - Autoclean
            5.3.2.1. The Autoclean Flag
            5.3.2.2. Removing The Autoclean LKMs

    5.4. /proc/modules
    5.5. Where Are My LKM Files On My System?

kloczek