Obciążenie sieciwóki

Robert Święcki jagger11 w kki.net.pl
Sob, 27 Lip 2002, 13:48:04 CEST

Dnia Saturday 27 July 2002 13:30, Arkadiusz Chomicki napisał:

> mozna
> ale to bedzie z danej chwili
> a jezeli chce sie miec wykres?

ta lista chyba nie jest od rozwiazywania problemów związanych z osobistymi
problemami dotyczącymi zagadnien niezwiązanych bezpośrdnio z pld. Niektórzy
ludzie jak widac robia sobie tutaj drugie p.c.o.l albo p.c.o.l.s.
Nie wiem czy taki jest rzeczywisty profil listy, czy tez nikt nie panuje nad
tym co ludzie wysylają na tą listę. Więc może jej moderatorzy, o ile tacy
istnieją, wypowiedzą się.
--
	Pozdrowienia, Robert!

Whenever someone tells you to take their advice, you can be pretty sure
that they're not using it.