mutt - polskie literki

Piotr Wysocki wysek w tower.braxis.co.uk
Pon, 29 Lip 2002, 15:41:02 CEST

On Mon, Jul 29, 2002 at 03:28:59PM +0200, Jacek Konieczny wrote:
> To ustaw przynajmniej LC_CTYPE.
Dzięki.
> Jak nie masz żadnego locale ustawionego, to znaczy, że terminal umie
> tylko us-ascii, to czemu mutt miałby próbować na tym iso-8859-2
> wyświetlać????
Nie wiem, nie znam się. Skopiowałem swój .muttrc z innego serwera, na którym
jest Slackware.
> I nie zapomnij send_charset poprawnie ustawić (chociaż z wyświetlaniem
> znaczków, zresztą podobnie jak i charset, to nie ma wiele wspólnego).
charset
       Type: string
       Default: ""
       Character  set  your  terminal  uses to display and
       enter textual data.

Nie ma wiele wspólnego? Czego nie rozumiem tym razem? ;)
> Pozdrowienia,
Ja również pozdrawiam.

--
 [ Piotr Wysocki ] [ wysek w linux.bydg.org; wysek w tower.braxis.co.uk ]
 [ nick :: wysek ] [ http://wysek.thanedd.sk/ ; tel. +48 605 111115 ]