głupie powiązania

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 27 Lip 2002, 19:36:27 CEST

On Sat, Jul 27, 2002 at 06:56:19PM +0200, Bart Ogryczak wrote:
> Odnoszę wrażenie, że niektóre powiązania w RPM-ach są nieco durne.
> Zainstalowałem sobie ImageMagick wraz z wszystkim od czego zależał.
> Wśród tych rzeczy jest np. arts (serwer dźwięku), nas (sieciwy[1]
> system dzwięku), alsa-lib (wiadomo). Czy mi może ktoś wyjaśnić
> po co do obróbki grafiki powyższe rzeczy?
ImageMagick może obrabiać filmy MPEG. Do tego celu używa mpeg2dec,
który może też MPEGi wyświetlać, do tego celu uzywa SDL, a ta durna
biblioteka zlinkowana jest ze wszystkim co "gra lub świeci".
Najłatwiej zależności się pozbyć przez podział mpeg2dec na:
mpeg2dec, libmpeg2, libvo.
Można też przy tej okazji zrobić jakąś krzywę autorom SDL.

Pozdrowienia,
        Jacek