fluxbox

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Nie, 28 Lip 2002, 01:56:53 CEST

Dnia Sat, 27 Jul 2002 23:08:04 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> >
napisała:

> OK. To już fajnie. Jeszcze da się to jakoś z gnome pogodzić? Tzn gdy daje
> aby okienko rozszerzało się na maksa to zasłania mi panel gnome...

popatrz po ustawieniach rozmiaru aktywnego ekranu powinno sie dac - teraz
jestem zbyt pod wplywem % by szukac :)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |