fluxbox

Marek Fetliński mf w skrzynka.pl
Nie, 28 Lip 2002, 14:10:17 CEST

:[Sat, Jul 27, 2002 at 07:03:44PM +0200]:[Mariusz Witkowski]:
> spaczkuj z zaznaczeniem że na fluxboxie też działają ;)

 Kiedy szczerze powiedziawszy dużego sensu wrzucania tematów w rpmy nie
 widzę. No bo:
  a] wrzucić wszystkie -- duża paczka; nie każdy może wszystkie chcieć
  b] wrzucić pojedynczo -- co za różnica wpisać rpm -ihv czy tar zxf
     [OK, tu by była zaleta przy poprawieniu czegoś w temacie,
     apt/poldek i automagicznie jest poprawiona paczka, ale tematów
     znowu sie tak często nie ulepsza]
  c] poćwiczyć to sobie na czym innym poćwiczę ;)

 To by miało więcej sensu przy czymś takim co kiedyś kloczek mówił: jest
 jakaś meta-paczka z tematem a dopiero z niej automagicznie buduje się
 temat dla konkretnego windowmanagera [tym bardziej, że te tematy są już
 dla WMa, a i mam chęć dla AfterStepa je zrobić]

PS. a na fluxboxie wyglądają jednak z deka durnowato :(

pozdrawiam
         -- /mf/
--
 *   *   *     Marek Fetliński