fluxbox

Nie, 28 Lip 2002, 15:40:36 CEST

On Sun, 28 Jul 2002, Marek Fetliński wrote:

> :[Sat, Jul 27, 2002 at 07:03:44PM +0200]:[Mariusz Witkowski]:
>
>  Kiedy szczerze powiedziawszy dużego sensu wrzucania tematów w rpmy nie
>  widzę. No bo:
>   a] wrzucić wszystkie -- duża paczka; nie każdy może wszystkie chcieć
>   b] wrzucić pojedynczo -- co za różnica wpisać rpm -ihv czy tar zxf
>      [OK, tu by była zaleta przy poprawieniu czegoś w temacie,
>      apt/poldek i automagicznie jest poprawiona paczka, ale tematów
>      znowu sie tak często nie ulepsza]
>   c] poćwiczyć to sobie na czym innym poćwiczę ;)
>
>  To by miało więcej sensu przy czymś takim co kiedyś kloczek mówił: jest
> [...]

IMHO dobzre byłoby powrócić to tematu tematów w kontekście trzymanai ich w
postaci niezalezniej od win mgr-a w postaci takeigo meta opisu z
dodatkowym backend generatorem dla konkretnego wm.
Wtedy nawet moznaby spóbować używąc konkretnych abstraktóew typu np.
ikonki w belce czy gradienty czy ine elementy dekoracyjne niezaleznie od
nawet samego tematu co pozwoliłoby w zasadzie na konstruowanie tematu
samemu :)

kloczek